duminică, 24 februarie 2013

Fashion Steal - Ashley Benson

I follow the TV show Pretty Little Liars from some time now, but I am by far its biggest fan. The plot is not bad but sometimes they complicate things excessively and I think it's just too much. If I were to choose one of the characters's style I love most it's definitely Spencer's, but I love how Ashley Benson (Hanna) is rocking this look to the streets of NYC. She looks so cool and effortless, I am sold. Those Jeffrey Campbells are to die for, in my opinion. What do you think? Leave your opinion below

Romana

Urmaresc serialul Pretty Little Liars de ceva timp dar nu pot sa spun ca sunt fana numarul 1. Unele episoade sunt interesante, altele mai putin. Nici Ashley Benson (Hannah din PLL) nu pot sa spun ca imi place la maximum, nu mi se pare nici o frumuseste naturala, nici nu ma dau in vant dupa stilul ei. Cand am vazut aceasta poza insa, am fost vanduta. Are un look modern si pare effortless, colindand strazile New York-ului. Multe detalii despre piesele vestimentare nu stiu, am avut poza in calculator de mai bine de jumatate de an si am dat peste ea din intamplare. Tot ce imi amintesc e ca botinele sunt semnate Jeffrey Campbell. Mie mi se pare o combinatie reusita. Voi ce credeti?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu