luni, 11 martie 2013

Empties/Produse terminate

Buna! Pentru azi v-am pregatit un tag care am vazut ca e tare popular pe Youtube si care mi se pare interesant de vazut pentru ca odata ce ai ajuns sa termini un produs, trebuie sa ai o parere destul de clara daca ti-a placut sau nu si daca planuiesti sa il mai cumperi vreodata.

Makeup


Am terminat fondul de ten si concealer-ul Bourjois Healthy Mix. Este de fapt al doilea tub din fiecare produs pe care l-am folosit. Chiar daca e a doua oara cand le cumpar, le-as mai achizitiona in viitor (dupa ce termin din gramada de fonduri de ten pe care le am in prezent) din curiozitate, avand in vedere ca au schimbat formula. Sper sa imi placa la fel de mult varianta noua, daca nu mai mult.
 Urmatoarele pe lista- 2 mini primere: Primed and Poreless de la Too Faced si Primer Potion de la Urban Decay. Pot sa spun ca Primed and Poreless seamana mult cu Porefessional de la Benefit- amandoua au textura aceea siliconata si putina culoare care nu se transfera insa pe ten. Dupa primerul de la Urban Decay nu ma dau in vant, il prefer cu mult pe cel de la Too Faced. Cu siguranta nu il voi cumpara in varianta full size. Am mai consumat si balsamul de buze de la Yes To Carrots, variana Mint, pe care l-am furat de la prietenul meu :)) Am avut in trecut varianta originala, cu morcovi (cu capacul portocaliu) dar nu mi-a placut de nicio culoare, il prefer cu mult pe acesta. Costa aproximativ 15 lei in Sephora. 
Maybelline The Falsies- cumparat dupa rave-urile neincetate ale Tanyei Burr. Nu pot sa spun ca m-a dezamagit, un rimel bun si nimic mai mult. Acelasi lucru pot spune si despre BADgal lash de la Benefit- un rimel mediocru, nu m-a surprins cu nimic. Obiectul neidentificabil din mijloc este rimelul transparent pentru gene si sprancene de la ELF :)) Si-a facut treaba bine, si a cosat doar 8 lei. Cu siguranta voi mai cumpara unul cand voi depune urmatoarea comanda pe siteul celor de la ELF.

Skincare



Lotiune micelara La Roche Posay - Aceasta a fost prima mea lotiune micelara. Am cumparat-o pe cea de la Bioderma in locul ei dar sunt sigura ca ma voi intoarce si  la aceasta odata :))



Untul de corp cu Mosc alb de la Fennel - L-am vazut pe rafturile unui hypermarket si m-a atras mirosul- iubesc toate mirosurile lemnoase- precum si pretul mic (mai putin de 15 lei). Are o textura si un miros mai greu, de iarna, nu l-as recomanda pentru perioada aceasta a anului insa isi face treaba bine. L-as recumpara cu placere.

Crema de maini de noapte de la Dove - A trebuit sa ma fortez- mai in gluma mai in serios sa folosesc produsul acesta. Are unu miros groaznic. De obicei cei de la Dove au produse cu arome placute insa acesta nu este unul dintre ele. Am cumparat-o pe timpul iernii, pentru extra hidratare pentru piele mea uscata. Nici textura nu e grozava, ma bucur sa o arunc la gunoi.

 Untul de cacao de la Mayam - produsul acesta nu am stiut unde sa-l incadrez pentru ca l-am folosit dupa dus pe piele, pe par si scalp, ca demachiant, pe buze, pe cuticule, pe calcaie.. ce mai, peste tot. E chiar un produs multifunctional si miroase incredibil. O sa il recumpar daca nu gasesc niciunde unt de cocos, pe care vreau sa-l recumpar de mult timp.

Haircare

 Despre samponul de par Dercos de la Vicy v-am mai povestit. Are un miros si o culoare dubioasa insa a reusit sa ma scape eficient de matreata. L-am inlocuit cu samponul antimatreata de la L'Occitane (de care v-am povestit aici).
 Am terminat si serul pentru varfuri despicate de la Pantene care mi-a placut mult. E destul de ieftin si tine mult timp pentru ca nu ai nevoie decat de un strop pentru toata lungimea parului. Personal, m-a impresionat mai mult de la Oleo Relax de la Kerastase care pentru mine nu a facut nimic si m-a costat de 5 ori mai mult)

Nailcare


Lotiunea tratament cu B3 pentru intarirea unghiilor de la Farmec - nu am folosit-o destul de regulat ca sa imi fac o parere concreta despre ea din pacate insa am auzit oameni care au fost de-a dreptul multumiti. 
Nail art express dry drops de la Essence - produsul acesta este practic o lotiune pentru uscarea rapida a ojei proaspat aplicata. Imi place ambalajul, e practic. Am avut si varianta Revlon a lichidului de uscare rapida insa prefer varianta Essence- e mai ieftina si are pipeta, ceea ce face lichidul mai usor de dozat.

Am terminat! Abia astept sa ma descotorosesc de recipientele goale :))
Va pup!

4 comentarii:

  1. Ce-mi plac articolele de genul :).
    Si mie imi place fondul de ten Healthy Mix de la Bourjois, dar concealer-ul nu prea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios? Corectorul e preferatul meu dintre cele 2! :))

      Ștergere
    2. Ce nuanta ai? ca daca vrei ti-l dau tie :)

      Ștergere
    3. Se spune ca mintile luminate gandesc la fel :)) Chiar acum ma uitam la blog sale-ul tau si ma intrebam daca l-ai vandut oare sau nu.. Si ma uitam intens si la creionul de sprancene de la MAC.. pe acela il mai ai? :)

      Ștergere